Описание
План
1. Кінематичні співвідношення в диференціалах.
2. Барабанний гальмовий механізм із рівними приводними силами і рознесеними опорами.
Курсовые, контрольные работы, задачи для студентов любого уровня сложности
План
1. Кінематичні співвідношення в диференціалах.
2. Барабанний гальмовий механізм із рівними приводними силами і рознесеними опорами.
План
1. Діагностування кермового управління та устаткування, яке використовується при цьому.
2. Діагностична інформація в системі керування технічним станом автомобіля.
3. Визначення сил, які діють в конічних головних передачах автомобілів. Особливості конструкції гіпоїдної головної передачі.
Визначити час розгону автомобіля від V1 = 15 м/с до V2 = 20 м/с при D1=0,12, D2=0,1 на рівній горизонтальній дорозі (fо=0,012) і на дорозі з підйомом і = 7 %. Коефіцієнт приведених мас δ=1,08.
1.00 $ В корзинуОпределить нагрузки, действующие на шаровой палец, если рулевое управление без усилителя
Мр.к. = 120 Н×м — момент на рулевом колесе
u р.м.= 19 — передаточное число рулевого механизма
dш = 25 мм — диаметр шарового пальца в опасном сечении
а=40 мм — расстояние до опасного перегиба
η р.м.=0,9 – КПД рулевого механизма
План
1. Яка будова призначена для регулювання бокового зазору конічної передачі.
2. Розглянути функціональні характеристики двигунів автомобілів.
Список літератури.