Описание
План
1. Коробки передач. Требования. Классификация.
2. Рулевое управление. Назначение. Требования.
Курсовые, контрольные работы, задачи для студентов любого уровня сложности
План
1. Коробки передач. Требования. Классификация.
2. Рулевое управление. Назначение. Требования.
Знайти напруги крутіння кермового валу, якщо:
Рр.к. = 400 Н – зусилля на кермовому колесі;
Rp.к.=250 мм =0,25м – радіус кермового колеса;
dз=70 мм =0,07м – зовнішній діаметр кермового вала;
dвн.=60 мм =0,06м – внутрішній діаметр кермового вала.
Визначити зусилля на кульовому пальці сошки рульового керування без гідропідсилювача:
Рр.к.=400Н – зусилля на кермовому колесі;
Rр.к.=300мм =0,3м – радіус кермового колеса;
l=280мм =0,28 – довжина сошки;
e=35мм – плече моменту;
u р.м.=20 – передаточне число кермового механізму;
η р.м.=0,9 – ККД кермового механізму;
d=20мм – діаметр хвостовика пальця.
Задача
Визначити навантаження, що діють на кульовий палець, якщо рульове керування без підсилювача.
Мр.к.= 120 Нм — момент на кермовому колесі;
u р.м.= 19 – передаточне число кермового механізму;
dш=25 мм – діаметр кульового пальця в небезпечному перетині;
а=40 мм — відстань до небезпечного перегину;
η р.м.=0,9 – ККД кермового механізму.
Визначити час розгону автомобіля від V1 = 15 м/с до V2 = 20 м/с при D1=0,12, D2=0,1 на рівній горизонтальній дорозі (fо=0,012) і на дорозі з підйомом і = 7 %. Коефіцієнт приведених мас δ=1,08.
1.00 $ В корзину