Описание
План
1. Рулевые усилители. Классификация. Критерии оценки качества.
2. Мосты. Назначение. Требования.
Курсовые, контрольные работы, задачи для студентов любого уровня сложности
План
1. Рулевые усилители. Классификация. Критерии оценки качества.
2. Мосты. Назначение. Требования.
Визначити навантаження, що діють на сошку рульового керування без гідропідсилювача:
Мр.к = 120 Нм — момент на кермовому колесі;
uр.м.=19 — передаточне число кермового механізму;
ηр.м.=0,9 — КПД кермового механізму;
dc=30 мм — діаметр сошки в перерізі А-А;
ℓs=280 мм;
ℓп=200 мм — конструктивні розміри сошки;
ℓк=70 мм.
Визначити прискорення автомобіля при його русі по горизонтальній рівній дорозі при даних: fо = 0,015 та на підйомі і =7 % при Д=0,16; Vа= 15 м/с.
1.00 $ В корзинуОпределить нагрузки в крестовине карданного шарнира неравных угловых скоростей , если известно:
МД mах=220 Нм — максимальный момент двигателя ;
uтр mах=7 — передаточное число трансмиссии;
dш=33 мм — диаметр шипа;
r=62 мм — расстояние от оси крестовины к креплению (ушки вилки);
а=17 мм — расстояние до опасного перегиба шипа;
h=14 мм, b=44 мм — размеры сечения крестовины;
[σu]=300 МПа; [σр]=150 МПа; [τ]=80 МПа — допускаемые напряжения.
Визначити зусилля на кульовому пальці сошки рульового керування без гідропідсилювача:
Рр.к.=400Н – зусилля на кермовому колесі;
Rр.к.=300мм =0,3м – радіус кермового колеса;
l=280мм =0,28 – довжина сошки;
e=35мм – плече моменту;
u р.м.=20 – передаточне число кермового механізму;
η р.м.=0,9 – ККД кермового механізму;
d=20мм – діаметр хвостовика пальця.