Описание
Зміст
Вступ
Поняття та види джерел права ЄС
Первинне право та його джерела
Джерела вторинного права ЄС
Висновок
Список використаних джерел
Методичка тут
Методичка Право Європейського Союзу
Курсовые, контрольные работы, задачи для студентов любого уровня сложности
Вступ
Поняття та види джерел права ЄС
Первинне право та його джерела
Джерела вторинного права ЄС
Висновок
Список використаних джерел
Методичка тут
Методичка Право Європейського Союзу
Вступ
Поняття міжнародного публічного права
Суб’єкти міжнародних правовідносин
Висновки
Список використаних джерел
Методичка тут
метод Міжнародне право
Вступ
Органи ЄС і їх правовий статус
Функціонування Економічного та соціального комітету й інших органів ЄС, прописаних у засновницьких документах
Європейський Омбудсман, Уповноважений із захисту даних, і його діяльність та інші органи ЄС
Висновок
Список використаних джерел
Організаційна будова ЄС базується на загальних засадах західної політичної системи, проте її конкретні форми суттєво відрізняються від національних систем.
До характерних її рис належать:
1. Об’єднання інститутів двох типів — міждержавних і наднаціональних. Особи, що входять до органів першого типу, діють як офіційні представники держав-членів. Члени органів іншого типу також призначаються кожною державою, проте діють як незалежні особи, що не зв’язані будь-якими інструкціями своїх урядів. Такий подвійний принцип формування особового складу сприяє підтримці балансу між інтересами окремих держав-членів та інтересами Союзу в цілому.
2. Гнучкий розподіл компетенцій між органами ЄС та національними урядами. Можна окреслити три основних варіанти розподілу компетенцій: сфери, де здійснюється спільна політика ЄС (аграрна, торговельна тощо); сфери змішаної компетенції, коли за окремі напрями чи групи питань відповідають органи ЄС, а решта лишається під керівництвом національних урядів (регіональна, соціальна тощо); сфери, де функції ЄС обмежуються координацією дій держав-членів та розробкою рекомендацій (макроекономічна політика, політика в галузі охорони навколишнього середовища тощо).
3. Значна кількість типів рішень, які приймаються — від регламентів та директив, що обов’язкові для виконання національними урядами і всіма учасниками об’єднання, до висновків, що мають лише рекомендаційний характер.
4. Примат права ЄС над національними законодавствами держав-членів у межах, які визначені змістом установчих договорів.
Методичка тут
Методичка Право Європейського Союзу
Вступ
Проблема співвідношення міжнародного і внутрішньодержавного права
Право України і міжнародне право
Висновки
Список використаних джерел
Методичка тут
метод Міжнародне право
Вступ
Поняття та структура права Європейського Союзу
Інституційний механізм Європейського Союзу
Висновки
Список використаних джерел
Методичка тут
метод Міжнародне право