Аспекти сервісного обслуговування автомобілів, контрольна 2020 р.

1.00 $

Описание

ЗМІСТ
Вступ
Причини і перспективи розвитку авторизованого сервісу в Україні
Ексклюзивні та селективні дилери
Робота з клієнтами: запис на обслуговування, приймання клієнта та автомобіля
Висновок
Список літератури

Фірмовий автосервіс розвинений в основному у великих містах там, де сконцентрована основна маса автомобілів віком до 5 років. Значення авторизованого (фірмового) сервісу зводиться до просування автомобілів бренду на регіональний ринок, сервіс в ньому розглядається як умова, що забезпечує ефективність продажів. При цьому продажі автомобілів вітчизняних та іноземних виробників тим успішніше, чим якісніше автосервіс бренду. У свою чергу, чим більше продається автомобілів, тим більше доходів приносить автосервіс і тим більше продається запасних частин та аксесуарів. Як правило, увага автомобілю у фірмовому автосервісі приділяється до шестирічного віку. Далі на практиці автомобіль переходить у вільний сервіс, який не пов’язаний з фірмами виробниками.