Описание
Громадянка Д. з власної вини не отримувала своєчасно пенсію протягом чотирьох місяців. Чи буде виплачено пенсію громадянці Д. за чотири місяці? Дайте відповідь по даній ситуації посилаючись на нормативні акти.
Курсовые, контрольные работы, задачи для студентов любого уровня сложности
Громадянка Д. з власної вини не отримувала своєчасно пенсію протягом чотирьох місяців. Чи буде виплачено пенсію громадянці Д. за чотири місяці? Дайте відповідь по даній ситуації посилаючись на нормативні акти.
Працівник підприємства Л. отримав травму на виробництві, про що було складено акт про нещасний випадок на виробництві. Після двомісячного лікування у лікарні він знову приступив до роботи. Через поганий стан здоров’я Л. попросив, щоб його перевели тимчасово на легшу роботу. Йому відмовили, мотивуючи тим, що підприємство зазнає фінансових труднощів і частина працівників працює на умовах неповного робочого тижня. Орім того у Л. відсутній медичний висновок, який підтверджував би стан здоров’я Л. та необхідність переведення його на легшу роботу. Л. звернувся до адвоката, який пояснив, що після лікування Л. повинен був звернутися до МСЕК для встановлення ступеня втрати працездатності. Саме такий висновок і містить трудорекомендації конкретній особі. Дайте правову оцінку цій ситуації.
Який соціальний ризик спостерігається у цьому випадку?
Який порядок його встановлення?
Чи може працівник самостійно звернутися до МСЕК для огляду?
Отже, Л. для початку потрібно звернутися до медичної установи і підтвердити втрату здоров’я через нещасний випадок на виробництві (та тимчасову втрату працездатності). У випадку такого підтвердження Л. отримає направлення на МСЕК лікувально-профілактичного закладу за формою
Методичка тут
Метод ПСЗ 2019
Громадянка М. одержувала допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Коли їй виповнилося півтора роки, М. прийняли на роботу на посаду бухгалтера на умовах неповного робочого дня. При цьому орган праці та соціального захисту населення припинив виплату такої допомоги. М. заперечувала щодо цього, оскільки вважала, що одержувач державної допомоги у зв’язку з доглядом за дитиною до досягнення нею трирічного віку втрачає на неї право винятково у випадку роботи на умовах нормального чи скороченого робочого часу.
Назвіть підстави припинення виплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
Чи правомірно М. позбавили права на таку допомогу? Дайте юридичну консультацію М.
Особам, які на 30 червня 2014 року мали право на отримання допомоги при народженні дитини у розмірі, встановленому на першу дитину, після досягнення дитиною двох років на наступні 12 місяців призначається щомісячна допомога у розмірі 130 гривень, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Методичка тут
Метод ПСЗ 2019
Прожитковий мінімум — це
закріплена законодавством та визнана суспільством соціально значущою обставина об’єктивного характеру, з настанням якої громадяни (члени їхніх сімей) можуть втратити тимчасово або назавжди засоби до існування чи потребують додаткового матеріального забезпечення, та не можуть самостійно їх уникнути;
грошова одноразова або періодична соціальна виплата, що не залежить від попередньої трудової діяльності й надається у випадках та на умовах, передбачених чинним законодавством, з метою підтримки малозабезпечених осіб, а також компенсації додаткових витрат, які були понесені ними у разі настання соціального ризику за рахунок коштів Державного чи місцевих бюджетів;
вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини, збереження її здоров’я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особи;
усі відповіді правильні;
правильних відповідей немає.
Методичка тут
Метод ПСЗ 2019
Вступ
Поняття і види джерел права соціального забезпечення. Класифікація джерел права соціального забезпечення
Конституція України – основне джерело права соціального забезпечення
Акти міжнародно-правового регулювання соціального забезпечення
Закони України – провідні джерела права соціального забезпечення
Підзаконні акти в системі джерел права соціального забезпечення
Значення актів Конституційного Суду України та судової практики в правовому регулювання відносин у сфері соціального забезпечення
Акти соціального партнерства джерела права соціального забезпечення
Поняття та види принципів права соціального забезпечення
Загальна характеристика принципів права соціального забезпечення
Всезагальність права на соціальне забезпечення
Залежність права на соціальне забезпечення від соціального ризику
Соціальне страхування
Гарантування соціальним забезпеченням гідного рівня життя особи
Відповідність соціального забезпечення міжнародним стандартам
Висновки
Список використаної літератури
Відповідно до Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Якщо міжнародним договором України передбачені інші правила, ніж у законі, то застосовуються правила міжнародного договору [1, ст.9].
Серед міжнародних документів особливе місце посідає Загальна декларація прав людини, яка передбачила право людини на соціальне забезпечення за допомогою національних зусиль та міжнародного співробітництва й відповідно до структури і ресурсів кожної держави.
Методичка тут
Метод ПСЗ 2019